Produkty pro balíček kulinářských specialit (3)

Projekt - Abalıoğlu Burdur

Projekt - Abalıoğlu Burdur

V projektu továrny na krmiva Abalioglu, která se nachází v Burduru, jsme provedli zpracování oceli pro sklad. Použili jsme 78 tun oceli na ploše 2000 m2.
Přenos Tepla - Přímý a Nepřímý

Přenos Tepla - Přímý a Nepřímý

Přenos tepla, přímý a nepřímý Při přímém přenosu tepla se obraz tiskne na nosný materiál v zrcadlovém obraze a poté se opatří lepidlem. Před přenosem se lepidlo aktivuje teplem a výrobek se dostává do přímého kontaktu s obrazem. Obraz se nyní přichytí k výrobku a může být vypálen. Tento postup je výhodný, protože neobsahuje opotřebitelné komponenty. V závislosti na typu stroje lze dekorovat kuželové, válcové, oválné a také obdélníkové výrobky. Dekorovaná plocha by však měla být rovná, tj. ani konkávní, ani konvexní. Pro konkávní nebo konvexní plochy či reliéfy doporučujeme spíše nepřímý přenos tepla. Zde se "lepidlo" nachází na papíře, na který je vytištěn obraz v správném směru. Při zahřátí se toto lepidlo pod obrazem roztaví a obraz je pomocí také zahřátého silikonového tampónu od papíru oddělen.
Jídelní lístky a Stolní stojany - NABÍDKA

Jídelní lístky a Stolní stojany - NABÍDKA

Menu karty jsou důležitým prvkem v každé restauraci, kavárně nebo jídelně. Zajímavé, atraktivní a dobře zpracované menu určitě povzbudí zákazníky, aby využili nabídku. Naše nabídka zahrnuje skládací, stojící a plochá menu jakékoli velikosti a tvaru. Nabízíme široký výběr papírů s různými možnostmi povrchové úpravy a zpracování. Tiskneme také na karton, plasty nebo syntetický papír, odolný vůči vlhkosti, tuku a mechanickému poškození. Stolní reklamy jsou skvělým doplňkem k restaurančnímu menu. Jsou univerzální, poutavé marketingové a informační nástroje s širokým spektrem využití v mnoha různých odvětvích. I když se většinou používají v barech nebo restauracích, aby upoutaly pozornost zákazníků při jídle, mohou být také užitečné v obchodech, hotelech, servisních dílnách a konferenčních místnostech. Reklama na stole je velmi efektivní, cenově dostupný a snadný způsob, jak povzbudit zákazníky k využití dalších služeb, účasti v soutěži nebo vyzkoušení nabídky partnera.